ایجاد هزار و ۸۰۹ نفر اشتغال در شهرستان اسدآباد

فرماندار اسد آباد از ایجاد هزار و ۸۰۹ نفر اشتغال امسال در این شهرستان خبر داد.

ایجاد هزار و ۸۰۹ نفر اشتغال در شهرستان اسدآبادمجید درویشی، فرماندار اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امسال تا کنون هزار و  ۸۰۹ اشتغال در اسدآباد ایجاد شده است و درصد اشتغال ایجاد شده امسال  به سهمیه سال جاری  ۱۳۱ درصد است.

او گفت: بیشترین اشتغال اسیجاد شده در شهرستان مربوط به بنیادمسکن، مسکن و شهرسازی و کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

فرماندار اسد آباد با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان ۳۲۰ نفر برای اولین بار بیمه تامین اجتماعی شده اند گفت: سهمیه شهرستان در بحث اشتغال روستایی امسال  ۲۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات است.

درویشی ادامه داد: در همین راستا ۲۹ میلیارد ۷۵۷ میلیون تومان طرح به بانک‌ها ارسال و از این تعداد طرح ها ۱۵۷ طرح به میزان ۱۹ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان انعقاد قرار داد و جذب شده است.

رییس شورای تأمین اسدآباد گفت: میزان تعهد دستگاه‌ها حداقل میزانی است که مشخص شده و باید تلاش ما رسیدن به آماری بیش از تعهد باشد.

درویشی همچنین با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان اسدآباد ۳۰ واحد راکد و غیر فعال  است افزود: در شهرستان ۳۸ واحد تولیدی با ظرفیت ۳۰ تا ۶۰ درصد و بیش از ۶۰ درصد فعالیت دارند و ۷ واحد هم تاکنون به  بانک‌های عامل تملک شده اند .

او بیان کرد: باید با پیگیری و بررسی علت غیر فعال بودن این واحد‌ها برای فعال شدن دوباره آنان اقدام کرد .

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.