سردار غلامرضا سلیمانی:

تقویت پایگاه ها و اقشار در سال آینده از اولویت های بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در سال آینده نگاه ویژه‌ای به پایگاه‌های بسیج محلی و تقویت اقشار بسیج خواهیم داشت.

تقویت پایگاه ها و اقشار در سال آینده از اولویت های بسیج استبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در جلسه شورای معاونین اقشار بسیج با اشاره به اهمیت طرح اعتلای بسیج و ضرورت نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، عنوان کرد: باید در جهت اعتلای سطح مدیریتی بسیج با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنیم.

وی در ادامه ضمن تشریح اهداف بسیج، اضافه کرد: ما باید در راستای ماموریت‌های بسیج به توسعه هدفمند بیندیشم و در جهت تاثیرگذاری بهتر برنامه‌های بسیج در سال ۹۹ برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به اهمیت نقش مدیران بسیج در رسالت و ماموریت‌های بسیج خاطرنشان کرد: بسیج مهم‌ترین و بزرگترین تشکیلات مردمی در کشور است که باید با تلاش مدیران، مسئولین و آحاد بسیجیان نقش آفرینی عمیق و مهمی در کشور داشته باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه تبدیل تهدید‌ها به فرصت بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری از اهداف بسیج است به تشریح برنامه‌های بسیج در سال ۹۹ پرداخت و گفت: بسیج در سال ۹۹ نگاه ویژه‌ای به پایگاه‌های بسیج محلی و واحد‌های دانش آموزی خواهد داشت و تقویت این واحد‌ها از اهم برنامه‌های بسیج می‌باشد همچنین تقویت اقشار بسیج از دیگربرنامه‌های راهبردی بسیج است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار