معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر گفت: مدیران در موضوع انتخابات بی طرف باشند و از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی به نفع یک نامزد استفاده نشود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، الماس گشتاسبی معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر در دومین نشست ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان بوشهر بیان کرد: این ستاد در همه شهرستان‌ها تشکیل شده و هدف آن، برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و به‌دور از تخلفات است.

او افزود: وظیفه این ستاد، نظارت موضوعی و جزئی بر همه فرآیند و محور‌های انتخابات شامل نحوه ثبت‌نام داوطلبان، تبلیغات، حضور در فضای مجازی، تبلیغات زودهنگام و نشر اکاذیب و اهانت‌هاست که همواره رصد و با قصد پیشگیری با متخلفان برخورد می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری وقوع جرم دادگستری استان بوشهر تأکید کرد: مدیران دستگاه‌ها، مجریان و ناظران باید با حفظ بی‌طرفی کامل در انتخابات حضور یابند و از امکانات دولتی هم برای تبلیغات انتخاباتی به نفع یک نامزد استفاده نشود.

گشتاسبی گفت: در سریع‌ترین زمان به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌شود که ابتدا با قصد پیشگیری، قوانین به اشخاص و احزاب ابلاغ می‌شود و پس از آن، با احراز تخلف، برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.