توسعه کمی و کیفی ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی مهمترین سیاست و راهبرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : توسعه کمی و کیفی ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی مهمترین سیاست و راهبرد این اداره کل است و بر این اساس لازم است پروژه‌های جدید برای نیل به این اهداف طراحی و اجرا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به استادیوم ۱۵ هزار نفری فوتبال و استادیوم آزادی، سالن‌های مسابقاتی حضرت امام خمینی (ره)، شهید بهشتی و در دست احداث بودن سالن ورزشی ۶هزار نفری ولایت و استخر قهرمانی، آکادمی مجهز پزشکی و پایگاه قهرمانی و استعدایابی، استخر‌های سرپوشیده در تمامی شهرستان‌ها و سایر امکانات مسقف و روباز تمرینی و مسابقاتی در سراسر استان اشاره کرد و گفت : با وجود این امکانات، نیاز امروز استان ایجاد امکانات ورزشی در جهت توسعه عمومی ورزش و در دسترس بودن آن امکانات است که خوشبختانه در این عرصه توفیقات شایان توجهی با حمایت‌های مهندس بازوند استاندار پرتلاش کرمانشاه و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داشته ایم.

او گفت : هم اکنون پروژه‌های ورزشی دیگری بر اساس نیاز رشته‌های ورزشی در حوزه قهرمانی در دست اجرا داریم که خانه کبدی و پیست استاندارد اسکیت و همچنین سایت‌های سنگنوردی در مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه از جمله آنهاست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، توجه به احداث پروژه‌های جدید ورزشی در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی را سیاست این اداره کل ذکر کرد و گفت:در برخی روستا‌ها که تاکنون هیچ فضای ورزشی نداشته اند، امکاناتی در دست اقدام است.

او گفت: در ثلاث باباجانی که استخر آن ۱۰ سال روی زمین مانده بود، مدتی پیش شاهد افتتاح آن بودیم و اولین زمین فوتبال ایرن شهرستان نیز افتتاح شد و این رویه در سایر نقاط استان از جمله پاوه، روانسر، کنگاور، سنقر، کرمانشاه و .. در حال پیگیری است.

او در خصوص ساخت بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه گفت:این پروژه نیز به سرعت در حال آماده شدن است و بزودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار