تعطیلی یک کافی شاپ در فسا

معاون بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی فسا از تعطیلی یک کافی شاپ در این شهرستان به علت رعایت نکردن موزاین بهداشتی خبر داد.

تعطیلی یک کافی شاپ در فساجلال کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در راستای اجرای مقررات اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی و همچنین کنترل و نظارت بر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت فسا در بازدید از یک کافی شاپ این مرکز را به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و بی توجهی به توصیه‌های کارشناسان پلمپ کردند.

او، تامین سلامت مردم را از اهداف مهم توسعه سلامت برشمرد و گفت: بازرسان از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و کافی شاپ‌ها به صورت مستمر بازدید می‌کنند و با دریافت شکایت‌های مردمی با حساسیت بیشتری اماکن متخلف را مورد بررسی قرار می‌دهند.

کریمی اظهار داشت: تمامی متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی هستند و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در بازرسی‌ها، کارشناسان بهداشت محیط به شدت با اماکن مورد نظر برخورد قانونی و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنند، همچنین پرونده متخلفین جهت پیگیری و برخورد قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/

برچسب ها: علوم پزشکی ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.