انتخاب باتری‌های بزرگ و حجیم برای سری گلکسی S11

سامسونگ می‌خواهد سری پرچمدار جدید خود را به باتری‌هایی با ظرفیت بالا مجهز کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در چند وقت اخیر اخبار مختلفی در مورد پرچمدار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی S11 منتشر شده است اما اکثر شایعات و گزارش‌ها به تمرکز سامسونگ بر روی کیفیت دوربین و عمر باتری بالا این پرچمدار  اشاره داشند. در چند سال گذشته بیشترین ایرادی که به پرچمداران سری گلکسی S و نوت  وارد شده مربوط به کیفیت دوربین پایین‌تر از رقبا و عمرباتری پایین این محصولات بودند، اما سامسونگ می‌خواهد این دو ایراد را در سری جدید پرچمداران خود رفع کند. روز گذشته خبری در مورد کیفیت بالا دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ در آزمایشات اولیه این شرکت منتشر شد. حال اعلام شده که سامسونگ در بخش باتری نیز تغییرات زیادی ایجاد کرده و عمر باتری سری گلکسی S11 بسیار مناسب خواهد بود.

انتخاب باتری‌های بزرگ و حجیم برای سری گلکسی S11


بیشتر بخوانید:اعلام فهرست قدرتمندترین تلفن‌های هوشمند تا پایان نوامبر ۲۰۱۹


باتری بزرگ برای سری گلکسی S11

طبق اطلاعات اولیه سری جدید پرچمداران سامسونگ از نمایشگر Infinity-O در اندازه ۶.۷ اینچ برای مدل اصلی و شاید ۶.۹ اینچی برای مدل پلاس استفاده می‌کنند. با این وجود صفحه نمایش این دو مدل به تنهای مقدار زیادی انرژی مصرف خواهد کرد. از این رو سامسونگ می‌خواهد همزمان با بزرگ‌شدن نمایشگر و به طبع آن اندازه گوشی، از یک باتری بزرگ در این دو مدل استفاده کند. اعلام شده که سامسونگ در سری گلکسی S11 به سراغ باتری با ظرفیت کمتر از ۴ هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپر نخواهد رفت.

انتخاب باتری‌های بزرگ و حجیم برای سری گلکسی S11

بر اساس یک تصویر بی کیفیت از مرکز توسعه سامسونگ، گلکسی S11 پلاس با باتری ۵ هزار میلی‌آمپری تولید خواهد شد که در کمتر مدلی یافت می‌شود، این باتری بزرگ نسبت به گلکسی S10 پلاس، ۹۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت بیشتری دارد. همچنین در مدل گلکسی S11e احتمالا از باتری ۴ هزار میلی‌آمپری استفاده می‌شود که ارتقاء زیادی نسبت به باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری گلکسی s۱۰e داشته است. باتری نسخه اصلی S11 نیز نزدیک به ۱۱۰۰ میلی‌آمپر نسبت به پرچمدار ۲۰۱۹ سامسونگ، ظرفیت بیشتری دارد.

انتخاب باتری‌های بزرگ و حجیم برای سری گلکسی S11

تفاوتی بین نسخه‌های 4G و 5G نخواهد بود

هنوز به طور مشخص تعداد مدل و نسخه‌های سری پرچمدار گلکسی S11 اعلام نشده اما با این وجود در صورت وجود دو نسخه 4G و 5G، سامسونگ تفاوتی بین مدل‌ها نخواهد گذاشت و همه را با ظرفیت‌های پیش‌بینی شده عرضه می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار