حوزه فرهنگی در سند آمایش کردستان مغفور مانده است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان گفت: آنگونه که در سند راهبردی آمایش کردستان به حوزه‌های عمرانی و اقتصادی پرداخته شده به حوزه فرهنگی اشاره نشده و مغفور مانده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کردستان گفت: سند راهبردی آمایش استان یک کار مطالعاتی ارزشمند است که باید در تمام دستگاه‌ها مطرح شود.

او افزود: مشارکت‌پذیری و درگیرشدن همه بخش‌ها با محور راهبردی از ویژگی‌های مهم در کار راهبردی است.

عبدالملکی بیان کرد: اگر می‌خواهیم یک کار راهبردی را به هدف برسانیم باید حتما همه دستگاه‌های مرتبط برای اجرای آن مشارکت کنند و زمینه مشارکت اجتماعی فراهم شود تا با سرعت بیشتر به نتیجه برسد.

او با بیان اینکه همه دستگاه‌ها ممکن است برای خود برنامه راهبردی داشته باشند، عنوان کرد: انطباق بیشتر برنامه راهبردی استان با برنامه راهبردی دستگاه‌ها نیاز به رایزنی با دستگاه‌های مختلف دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کردستان عنوان کرد: اگر محدودیتی وجود ندارد یک نسخه از این کار مطالعاتی ارزشمند و سند راهبردی استان در اختیار دستگاه‌ها قرار گیرد تا با مطالعه کامل آن برنامه‌ریزی‌های سازمانی را در جهت تحقق اهداف سند آمایش استان لینک کنند.

عبدالملکی با بیان اینکه سهم حوزه‌های فرهنگی را در این سند کمرنگ دیدم، گفت: احساس این است که حوزه فرهنگ در سند آمایش استان مغفول مانده و بیشتر مباحث اقتصادی، عمرانی، زیربنایی و .. است.

او اضافه کرد: این سند باید در اختیار رسانه‌های مختلف از دولتی و خصوصی قرار گیرد تا همه در مسیر تحقق اهداف این سند که توسعه همه جانبه استان در حوزه‌های مختلف است گام بردارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.