اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در کردستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان گفت: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه‌های فاضلاب در تمامی شهر‌های استان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدحسین محمدی گفت: شرکت آبفا کردستان با هدف ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان استان در حال اجرای ۱۹۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب و اجرای خطوط انتقال با اعتبار ۷۴۶ میلیارد ریال است.

او افزود: اصلاح و توسعه شبکه‌های آب با هدف جلوگیری از هدررفت آب، تثبیت شبکه، پایداری در تأمین آب شهروندان، توسعه خدمات‌رسانی به مشترکین جدید، تحت پوشش قرار دادن شهرک‌ها و مناطق جدیدالاحداث انجام می‌شود.

محمدی بیان کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه‌های آب در تمامی شهر‌های استان در حال اجرا است و طی آن اصلاح و توسعه ۶۱ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۴۰ کیلومتر خط انتقال با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال انجام می‌گیرد که تاکنون ۱۳۷ میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان اضافه کرد: همچنین اصلاح و توسعه شبکه‌های فاضلاب با هدف ارتقای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، حفاظت از محیط زیست، ارتقای شاخص‌های بهداشتی، توسعه خدمات‌رسانی به مشترکین جدید، تحت پوشش قرار دادن شهرک‌ها و مناطق جدیدالاحداث و پایداری خدمات در حوزه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب انجام می‌گیرد.

محمدی به پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه بخش فاضلاب نیز پرداخت و عنوان کرد: پروژه‌های اصلاح و توسعه شبکه‌های فاضلاب نیز در تمامی شهر‌های استان در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: طی اجرای پروژه‌های یاد شده، اصلاح و توسعه ۸۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ۱۰ کیلومتر خط انتقال انجام می‌گیرد.

محمدی در پایان اعلام کرد: اصلاح و توسعه بخش فاضلاب نیز با اعتبار ۳۸۶ میلیارد ریال انجام می‌گیرد که تاکنون ۱۷۳ میلیارد ریال در این راستا هزینه شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.