محور چالوس عصر فردا یک طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل سهولت در رفت و آمد خودروها، محور چالوس عصر فردا جمعه ۲۲ آذرماه یک طرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان از ساعت ۱۲ دیروز چهارشنبه ۲۰ آذرماه آغاز و تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ آذر ادامه دارد، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ فردا جمعه ۲۲ آذرماه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۳ آذرماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

او افزود: آمد و شد خودرو‌ها از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۲۲ آذرماه تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۲۳ آذر از مرزن آباد به کرج یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنجشنبه و فردا جمعه ۲۱ و ۲۲ آذرماه نیز از جاده هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۳ آذرماه، از جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار