محصول پنج هزار درخت میوه به نیازمندان اصفهانی ارائه می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت:نیکوکاران و کشاورزان نیک‌اندیش اصفهانی بیش از پنج هزار درخت میوه را برای کمک به نیازمندان به کمیته امداد استان اصفهان ارائه کرده‌اند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا طاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اعلام این خبر، یادآور شد: اجرای طرح‌های ثمره و شجره طیبه از سوی کمیته امداد استان اصفهان  سابقه طولانی دارد و بر اساس آن‌ها کشاورزان و صاحبان باغ‌های میوه می‌توانند تعدادی از درخت‌ها و یا محصول آن‌ها را با همکاری کمیته امداد به نیازمندان واگذار کنند.

او خاطرنشان ساخت: در حال حاضر محصول بیش از پنج هزار اصله درخت در فصول مختلف سال برداشت‌شده و میوه و یا وجه حاصل از فروش آن در میان نیازمندان همان منطقه توزیع می‌شود.

طاهری با اشاره به پراکندگی و نوع درختان اهداشده در استان اصفهان، گفت: ۲۵۰۰ اصله درخت سیب در منطقه سمیرم، ۲ هزار اصله درخت پسته در اردستان و کاشان و همچنین بیش از ۵۰۰ اصله درخت گردو در سایر نقاط توسط نیکوکاران، کشاورزان و باغداران نیک‌اندیش به نیازمندان واگذارشده است.

او با اشاره به آثار ماندگار بعضی از حسنات و اعمال خیر، یادآور شد: فرهنگ انفاق و کمک مستمر به نیازمندان با چنین طرح‌هایی تقویت‌شده و می‌توان این الگو را در سایر زمینه‌های موردنیاز در عرصه خیر و احسان استفاده کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
آفرین، این کار باید در همه کشور رسم شود تا مردم زیر فشارهای اقتصادی آمریکا بهتر مقاومت کنند.