جایگاه ویژه مردم در کاهش تلفات جاده ای در زمستان

فرمانده انتظامی البرز گفت: کاهش تلفات جاده ای در فصل زمستان با همکاری و همیاری مردم از طریق رعایت نکات ایمنی و ‌به همراه داشتن تجهیزات زمستانی ممکن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده نيروی انتظامى البرز در رزمایش آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستان سال ۹۸ که در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، گفت: کاهش تلفات جاده ای در فصل زمستان با همکاری و همیاری مردم از طریق رعایت نکات ایمنی و ‌تجهیزات زمستانی ممکن خواهد بود.

او با اشاره به اهمیت خدمات ویژه نیروهای خدمات رسان در جاده های استان گفت: جاده های برفی و ریزش بهمن در جاده کرج-چالوس اهمیت رسیدگی به محورهای استان را به‌هنگام فصل سرما بیشتر می‌کند.

محمدیان افزود: به همین دلیل امسال همزمان با دیگر نقاط کشور در استان البرز شاهد آغاز طرح انتظامی ترافیکی زمستانه بودیم و قصد داریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند سال‌های گذشته  تلفات را به حداقل برسانیم.

او‌گفت: هرجا که نامی از وظایف نیروی انتظامی به میان می آید به دنبال آن نظم و امنیت نیز برقرار است.

او افزود: اگر با حضور خود بتوانیم به کاهش یک تصادف یک کشته یا یک محروح کمک کنیم، ارزشمند است.

سردار عباسعلی محمدیان با بیان این که در چند روز اخیر و همزمان با بارش برف و باران شاهد زحمات و تلاش های بسیار ماموران نیروی انتظامی هستیم، گفت: تمام این زحمات دعای خیر مردم را برای ما به همراه خواهد داشت.

او با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان، افزود:  ما باید حین ماموریت جانب ادب و اخلاق را نگاه داشته و بدون منت انجام وظیفه کنیم.

فرمانده انتظامی البرز گفت: ویژگی شروع طرح زمستانی امسال این است که صرفا به جاده ها اختصاص ندارد و به درون شهر نیز پرداخته است.

انتهای پیام/خ.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار