برگزاری نشست ستاد کنگره ملی هزار و۵۰۰ شهید هرمزگان

مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در مسجد جامع بندرعباس محل برگزاری کنگره ملی هزار و۵۰۰ شهید استان هرمزگان آخرین اقدامات و برنامه‌های خود را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور در مسجد جامع بندرعباس محل برگزاری کنگره ملی هزار و۵۰۰ شهید استان هرمزگان آخرین اقدامات و برنامه‌های خود را تشریح کردند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این نشست گفت: این کنگره یکم تا پنجم دی امسال با حضور همه خانواده شهدای استان برگزار می‌شود.

سردار اباذر سالاری افزود: در روز‌های اجرای این کنگره اجلاس شهدای زن استان، شهدای دانش آموز و شهدای طلاب و روحانیون برگزار می‌شود.

او گفت: در روز پنجم برگزاری این کنگره بیش از ۱۵ هزار نفر از جمله مسئولان لشکری و کشوری حضور خواهند داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان افزود: همزمان با برگزاری این کنگره نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در طبقه فوقانی مسجد جامع بندرعباس برگزار می‌شود.

سردار اباذر سالاری گفت: بیش از پنج هزار متر فضا برای نمایشگاه فرهنگی در نظر گرفته شده است و این نمایشگاه در ضلع جنوبی مسجد جامع ۱۰ روز پیش از برگزاری کنگره ملی دایر می‌شود.

او افزود: به مناسبت برگزاری این کنگره مراسم ازدواج هزار و۵۰۰ زوج هرمزگانی و تهیه جهزیه آنان بیست و هشتم آذر در بندرعباس برگزار می‌شود.

استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: امنیت، آرامش، سعادت، پیشرفت و توسعه ایران اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدای بزرگوار است.

فریدون همتی افزود: از طریق برگزاری این کنگره اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان با راه و اهداف شهدای بزرگوار هرچه بیشتر آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.