کشف مواد مخدر فروشنده متواری

جانشین انتظامی البرز گفت: کشف ۱۰۴ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان کشف و متهم متواری شد.

سردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد، فردی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت گسترده دارد به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک از قاچاقچیان استان‌های شرقی کشور خریداری کرده و در یکی از روستا‌های شهرستان بم استان کرمان دپو کرده است.

او با بیان این که متهم در صدد فروش مواد مخدر به مشتریانش در استان‌های مرکزی کشور بود، افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اعلام شد و اکیپی از ماموران آن پلیس با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به منزل متهم در یکی از روستای شهرستان بم اعزام و در بازرسی از آنجا مقدار ۱۰۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با اعلام این که متهم قبل از رسیدن ماموران متواری شد، گفت: تلاش برای دستگیری نامبرده ادامه دارد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.