سرپرست مس کرمان:

باید نتیجه دیدار با علم و ادب ۳ بر صفر به سود ما شود

نخعی گفت: با وجود انصراف تیم علم و ادب از ادامه حضور در رقابت‌های این فصل، تیم ما تغییری در برنامه هایش ایجاد نکرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نخعی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان پس از حضور نیافتن تیم علم و ادب در کرمان برای بازی با این تیم، گفت: علاوه بر اعضای تیم مس کرمان، عوامل برگزاری بازی هم در ورزشگاه حاضر شدند، اما علم و ادب تصمیم گرفت که در این بازی حضور پیدا نکند. ۲، ۳ روز پیش در یکی از سایت‌ها بیانیه تیم علم و ادب منتشر شد که در آن تاکید داشتند از ادامه حضور در رقابت‌های لیگ یک انصراف دادند، اما در روال کاری ما تغییری ایجاد نشد و طبق روال عادی مقدمات برگزاری بازی را تدارک دیدیم و تمرینات و اردوی تدارکاتی خودمان را هم برگزار کردیم.

سرپرست مس کرمان در ادامه افزود: تمام عوامل برگزاری بازی در ورزشگاه حاضر شدند، اما تیم علم و ادب به کرمان نیامد. به هر حال ما برای بازی با علم و ادب آمادگی کامل داشتیم و تغییری در برنامه هایمان ایجاد نکردیم.

نخعی در خصوص نتیجه این دیدار که علم و ادب در آن حاضر نشد گفت‌: قانون می‌گوید اگر یک تیم حاضر نشود و تمام عوامل دیگر در ورزشگاه حاضر باشند، عوامل برگزاری بازی صورت جلسه خواهند کرد و نتیجه بازی ۰_۳ به نفع تیم حاضر اعلام خواهد شد. این قانون است و باید اعمال شود. ما نیز پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد تا نتیجه ۰_۳ به نفع مس کرمان اعلام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.