انجام آبرسانی به سه روستای زیرکوه

مدیر آب و فاضلاب روستایی زیرکوه گفت: آبرسانی به روستا‌های «اردکول»، «گمنج» و «ولی آباد» اجرایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،غلامحسینی مدیر آب و فاضلاب روستایی زیرکوه گفت: از مصوبات سفر استاندار خراسان جنوبی به این شهرستان آبرسانی به روستا های «اردکول»، «گمنج» و «ولی آباد» بود که با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان اجرایی شد.

او با بیان اینکه با آبرسانی به این روستا‌ها ۱۶۰ خانوار از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند، افزود:با آبرسانی به این روستا‌ها ماهانه حجم آبرسانی سیار شهرستان ۷۰ سرویس کاهش یافت.

غلامحسینی عنوان کرد: از جمله مشخصات فنی این پروژه اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال، ۴.۲ شبکه توزیع، ۸۰۰ مترمکعب مخزن ذخیره،۳۰ باب حوضچه شیرآلات، احداث ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار قوی برق و سه اتاقک موتورخانه و کلرزن است.

 پنجمین سفر استاندار خراسان جنوبی در فروردین ماه امسال به شهرستان زیرکوه بیش از ۴۰ مصوبه داشت که تاکنون تعدادی از مصوبات اجرایی شده‌است.

استاندار خراسان جنوبی ۱۹ دی ماه سال گذشته در نخستین سفر شهرستانی خود به نهبندان سفر کرد و تاکنون به تمام شهرستان‌های استان سفر کرده و هر سفر ۲ تا سه روز به طول انجامیده است.

محمد صادق معتمدیان در این سفر‌ها با همراهی جمعی از مدیران استان ضمن دیدار با مردم و نخبگان از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مختلف شهرستان‌ها در بخش‌های مختلف بازدید کرده است.

تمامی سفر‌های شهرستانی معتمدیان دارای مصوبه است که مقرر شده این مصوبات با پیگیری جدی مسئولان اجرایی شود و کمیته پیگیری مصوبات شهرستان‌ها نیز در معاونت امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تشکیل شده است.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.