سرپرست معاونت سیاسی، انتظامی و اجتماعی استان البرز گفت: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت اصول سیاست استاندار البرز در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نورمحمد فردی، سرپرست معاونت سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در بحث انتخابات پیش رو نکته اول این است که انتخابات مجلس شانزده مرحله دارد و از زمان ثبت نام تا زمان رأی‌گیری باید این شانزده مرحله طی شود و هر کدام نیز طبق ماده قانونی خود اجرایی می‌شود.

سرپرست معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز با بیان این که مراحل اول و دوم این مهم در سطح استان البرز اجرایی شده است، افزود: سیصد و هفتاد و نه نفر در مجموع برای کاندیداتوری مجلس در سطح استان البرز ثبت نام کردند که نسبت به مدت مشابه دوره قبل سی و پنج درصد افزایش ثبت نام داشته ایم.

فردی گفت: طی مدت زمان ده روز توسط هیئت اجرایی و با حضور هیئت نظارت صلاحیت ثبت‌نام کنندگان بررسی می‌شود و با استفاده و استعلام از منابع چهارگانه در تاریخ  بیست و هفتم آذر ماه سال جاری اسامی افرادی که رد صلاحیت شده اند ابلاغ خواهند شد.

او افزود: این افراد که رد صلاحیت شدند تا چهار روز زمان اعتراض دارند و در نهایت آخرین نتیجه رد صلاحیت‌ها در تاریخ بیست و سوم بهمن ماه اعلام می‌شود و این امر طبق ماده پنجاه و شش قانون انتخابات صورت خواهد گرفت.

او افزود: تبلیغات هفت روز قبل از انتخابات آغاز خواهد شد؛ یک روز قبل از روز انتخابات اجازه تبلیغات وجود ندارد. اگر پیش از زمان اعلام شده تبلیغات صورت گرفته باشی توسط هیئت‌های اجرایی، بازرسی، فرمانداری ها و سایر دستگاه های نظارتی طبق قانون رفتار خواهند کرد.

سرپرست معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با توجه به این که مجلس شورای اسلامی نماد مردم سالاری و افکار عمومی جامعه است، باید سعی کنیم انتخابی باشکوه، پر شور و با نشاط داشته باشیم و همه وظیفه داریم از آرای مردم صیانت کنیم.

فردی گفت: امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت چهار اصل محوری دوران انتخابات قلمداد می شود که سیاست استاندار البرز است. در سطح استان البرز برنامه ریزی خوبی برای حوزه انتخابات صورت گرفته و تلاش بر این است تا بتوانیم با حضور حداکثری مردم استان البرز را در انتخابات اخیر داشته باشیم.

انتهای پیام/ج.خ
انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.