برکناری سرمربی تیم فوتسال بانوان نفت آبادان

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان ار برکناری سرمربی تیم فوتسال بانوان این باشگاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،احمد پارو مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان ، درخصوص برکناری خدیجه پوربهبهانی سرمربی تیم فوتسال بانوان از هدایت تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، گفت: بعد از بازی دو هفته گذشته با تیم شهروند ساری، سرمربی تیم را کنار گذاشتیم. مورد خاصی نیست و تنها تشخیص دادیم که این مربی را کنار بگذاریم و باتوجه به صلاحدید و وضعیت تیم، دستیار او یعنی خانم الوانی، هدایت تیم را برعهده دارد.

او درباره وضعیت تیم نیز افزود: امیدواریم که جزو هشت تیم قرار بگیریم و به پلی آف صعود کنیم، یک تیم جوان داریم و از ابتدای فصل نیز ساختار تیم تغییر کرده بود و به جوانگرایی رو آوردیم. تقریبا ۹۰ تا ۹۵ درصد ترکیب تیم را بازیکنان استان تشکیل می دهند که نیاز به تجربه و بازی های بیشتر داشتند که خدا را شکر در دیدارهایی که باید نتیجه می گرفتیم، نتیجه لازم را گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه پالایش نفت آبادان افزود: سایر تیم هایی که اکنون در رده های بالایی جدول هستند، بازیکنان خوب، بنام و ملی پوش را در اختیار دارند و انتظار این که در گام اول بتوانیم این تیم را شکست دهیم، قابل قبول نیست. در مجموع از عملکرد تیم راضی هستیم.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.