لیگ برتر فوتسال؛

سوهان محمد و سن ایچ به تساوی رضایت دادند

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ بازی در شهر‌های قم و شیراز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری ۲ مسابقه در شهر‌های قم و شیراز پیگیری شد.

سوهان محمد سیما قم ۳ - سن ایچ ساوه ۳

ابتدا در اولین و حساس‌ترین مسابقه امروز ۲ تیم سوهان محمد سیما قم و سن ایچ از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن شهید حیدریان قم به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار هر ۲ تیم به نتیجه ۳ بر ۳ رضایت دادند. برای تیم سوهان محمد سیما قم در این بازی علیرضا وفایی (۲گل) و سعید قلندری موفق به گلزنی شدند. همچنین طا‌ها نعمتیان، علیرضا جوان (۲ گل) برای سن ایچ ساوه موفق به گلزنی شدند.

سوهان محمد سیما با این تساوی ۳۲ امتیازی شد و همچنان در جایگاه ششم قرار دارد و تیم سن ایچ ساوه هم پس از کسب این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در رده هفتم جدول مسابقات قرار گرفته است.

ارژن شیراز ۲ - اهورا بهبهان ۱

در دیگر بازی امروز ۲ تیم ارژن شیراز و اهورا بهبهان از ساعت ۱۷:۰۰ در سالن ابوالفتحی شیراز به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم ارژن موفق شد با نتیجه از سد نماینده بهبهان عبور کند.

برای ارژن شیراز در این مسابقه محمد بیضایی نژاد و حمید قهرمانی موفق به گلزنی شدند و همچنین نعیم سیاری موفق شد تک گل اهورا را وارد دروازه ارژن کند.

تیم ارژن شیراز پس از این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و در جایگاه ۱۱ جدول قرار گرفت و همچنین اهورا بهبهان پس از قبول این شکست ۲۰ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دهم جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

لازم به توضیح است هفته بیستم لیگ برتر فردا با انجام سایر بازی‌ها پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار