انبار ۵ میلیاردی سیگار و تنباکو میوه‌ای در گناوه کشف شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف یک انبار با کشف یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار در شهرستان گناوه خبر داد.

انبار ۵ میلیاردی سیگار و تنباکو میوه‌ای در گناوه کشف شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ حیدر سوسنی جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی گناوه و با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق در انباری در یکی از خیابان‌های شهر گناوه، اقدامات تخصصی و فنی خود را در این خصوص آغاز کردند.

او گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار دپوی سیگار، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و تعداد ۴۸۰ بسته تنباکو میوه‌ای کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است، افزود: در همین رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ سوسنی از عزم جدی پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده انبار کالا‌های قاچاق یا اختفای کالا‌های اساسی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.