رونالدو: ترجیح می‌دهم در فینال مقابل رئال مادرید بازی کنم

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس گفت دوست دارد در فینال لیگ قهرمانان اروپا با با رئال مادرید روبه‌رو شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو مهاجم یوونتوس در واکنش به رویارویی احتمالی این تیم با باشگاه سابق خود یعنی رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت از این که مجدداً با آن‌ها بازی کند خوشحال خواهد شد، اما ترجیح می‌دهد ماه آینده در استانبول (در فینال) با آن‌ها روبرو شود.

کریستیانو رونالدو علاقه دارد که در لیگ قهرمانان اروپا با باشگاه سابق خود رئال مادرید روبرو شود، اما ترجیح می‌دهد در قرعه کشی روز دوشنبه آینده به این تیم برخورد نکند.

مهاجم یوونتوس پس از بازی مقابل بایر لورکوزن با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت بازگشت به برنابئو ایده آل خواهد بود، اما او ترجیح می‌دهد تا ماه مه صبر کند و آن وقت با زین الدین زیدان که با او چهار جام قهرمان لیگ قهرمانان اروپا را تصاحب کرده، در استانبول بازی کند.

" بازی با رئال مادرید در مرحله ۱۶ تیمی لیگ قهرمانان اروپا؟ مادرید تیم فوق العاده‌ای است، اما من ترجیح می‌دهم بعداً با آن‌ها بازی کنم. در فینال؟ همین الان این کار را خواهم کرد. "

کاپیتان پرتغال همچنین درباره مشکلات آسیب دیدگی اخیر خود صحبت کرد و گفت  به طور کامل بهبود یافته است: "اکنون احساس خیلی بهتری دارم. دردی که داشتم پشت سر گذاشته ام. چندین هفته با زانویم مشکل داشتم، اما اکنون خوب است. تیم هم همینطور. همه چیز در حال بهبودی است. "

این خبر بالقوه خوبی برای مادرید نیست که سه قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا در سال‌های ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ شاهد رونالدویی بود که در هر سه فصل ۴۳ گل به ثمر رساند.

این ستاره پرتغالی با ۱۲۸ گل بهترین گلزن رقابت‌ها است و تمایل دارد خود را در مرحله حذفی پیدا کند، جایی که به خصوص در فصول اخیر  بسیار مهلک بوده است.


بیشتر بخوانید:

صهیونیست‌ها در ورزش این بار دست به دامن رونالدو شدند

توپ طلا به «لیونل مسی» رسید + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار