قلعه نویی: بازی با پیکان حکم فینال دارد/ حاشیه ها شرایط تیم ما را سخت می کند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و خوشحالم با تیمی بازی می‌کنیم که دنبال پیروزی است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت باشگاه سپاهان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با پیکان اظهار کرد: شرایط جدول لیگ برتر به صورتی است که نشان می‌دهد بازی‌های لیگ برتر از حساسیت خاصی برخوردار است و در بالای جدول ۵، ۶ تیم با هم رقابت می‌کنند. به هر حال ما قصد داریم به  اهداف خود برسیم و  در این چند هفته نشان دادیم که چقدر تیم با کیفیتی هستیم و فوتبال خوبی بازی می‌کنیم  و روند تیم ما خوب است، اما متاسفانه شانس با ما همراه نیست و موقعیت‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود.  

او ادامه داد: مربی زمانی که  تیمش موقعیت گلزنی ایجاد می‌کند نباید زیاد نگران باشد و امیدواریم که موقعیت‌هایمان هم تبدیل به گل شود. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و خوشحالم با تیمی بازی می‌کنیم که دنبال پیروزی است. بازی‌های قبلی حریفمان  نشان می‌دهد که آن‌ها دنبال فوتبال تمیز و پاک هستند و من مطمئن هستم فردا بازی خوبی برگزار می‌شود. ما ۳ بازیکن خود را در اختیار نداریم و امیدواریم که بازیکنان جایگزین شرایط خوبی داشته باشند و از موقعیت‌ها استفاده کنیم تا بتوانیم ان‌شاءالله شرایطمان را بهتر کنیم.

حاشیه ها شرایط تیم ما را سخت می کند 

قلعه‌نویی افزود: آن قدر برای ما حاشیه درست می‌کنند که شرایط برای ما سخت می‌شود. زمان بین بازی‌ها کم است، اما بازیکنان نشان دادند که از نظر فنی، رفتاری و انگیزشی در شرایط خوبی هستند. ما در بازی  با نساجی و شهرخودرو فوتبال  با کیفیتی ارائه دادیم. به هر حال جدا از مسائلی که درست کردند و دستشان رو شد، اما برابر شهر خودرو فوتبال خوبی بازی کردیم. تا قبل از دریافت گل طوری باز کردیم که موقعیت نداشتند، اما روی غفلت گل مساوی را خوردیم. تیم ما از نظر انگیزشی و بدنی و فنی در شرایط خوبی است. زمانی بازی برابر شهرخودرو و نساجی را دیدم به عنوان مسئول فنی به تیم خود  بیشتر از همیشه امیدوار شدم.

او درباره مصدومان تیمش اظهار کرد: مسلمان و منصوری مصدوم هستند، اما وضعیت ایرانپوریان بهتر است و در لیست ۱۸ نفره قرار دارد. حسینی شرایط بازی دارد و احتمال دارد فردا بازی کند. امیدوارم که نفرات جایگزین بتوانند کیفیت خوبی داشته باشند.

ما بیشتر از شهر خودرو از داوری لطمه خوردیم 

سرمربی سپاهان درباره داوری و حاشیه‌های دیدار تیمش برابر شهرخودرو بیان کرد: امیدوارم برنامه‌های ورزشی  بعد از نیم فصل اول کارشناسی داوری کلی انجام بدهند و  یک برنامه ورزشی در گذشته این کار را می‌کرد و شمخص می‌شد  چه تیمی بیشتر سود کرده و چه تیمی بیشتر ضرر کرده است. امیدواریم که نیم‌فصل این اتفاق رخ بدهد و ما از همه داور‌ها تشکر می‌کنیم. به بیژن حیدری به علت شجاعتش در بازی با شهر خودرو تبریک می‌گویم، اما همه مشاهده کردند و کارشناسان داوری در برنامه‌های ورزشی بیان کردند که ما بیشتر از شهر خودرو از داوری لطمه خوردیم. بازی برابر پارس جنوبی یک گل سالم ما را قبول نکردند، یک پنالتی هم برای حریف گرفتند که اشتباه بود. خواهش ما این است که در نیم‌فصل داوری‌ها را کارشناسی کنند تا مشخص شود چه تیمی بیشتر از همه ضرر کرده است. قدیم‌ها می‌گفتند حرف را زمین بینداز، صاحبش آن را پیدا می‌کند، آقایان پیدا کردند.


بیشتر بخوانید: خیز سپاهان و شهرخودرو برای صدرنشینی/ تراکتور به سد فولادی رسید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۰۹:۵۶ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
تو خودت استاد حاشیه هستی ! یادش رفته چقد فرافکنی و چقد حاشیه سازی کرده ! شعارهایی که مردم علیه این آقا تو استادیوم ها میدن قطعا بدون دلیل نیست ! خود آقای قلعه نوعی هم دلیل این شعارها رو خوب میدونه !!
آخرین اخبار