نساجی بدنبال جذب چند بازیکن جدید

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: نساجی مازندران در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن جدید مشکلات خود را تاحدودی برطرف خواهد کرد.

نساجی بدنبال جذب چند بازیکن جدیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   محمد رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با شهر خودرو، فشرده بودن بازی‌های اخیر را از نارسایی‌های این تیم نام برد و گفت: یقینا فردا بازی سختی مقابل تیم خوب شهر خودرو خواهیم داشت.

او افزود: بعد از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان، بازیکنان ما تنها ریکاوری داشتند تا از لحاظ جسمی و روحی تیم در شرایط خوبی برای بازی فردا قرار بگیرد و امیدواریم فردابا بازی و نتیجه خوب هدیه خوبی به طرفداران تیم پر طرفدار نساجی بدهیم.

مهاجری، مصدومان تیم نساجی را سرلک و الهیاری و به احتمال زیاد شجاعی نام برد و ابراز امیدواری کرد: نساجی فردا بتواند با بضاعت کمی که دارد بازی خوبی مقابل شهر خودرو داشته باشد.

سرمربی تیم نساجی در خصوص عدم حضور بعضی سرمربیان در کنفرانس خبری با وجود مقررات سازمان لیگ را یک اشکال دانست و ادامه داد: باید برای حفظ احترام و جایگاه خبرنگاران و نیز سرمربیان تیم‌ها فکری اساسی شود.

او گفت: اگر قرار است این کنفرانس‌های خبری مطابق سلیقه و میل برخی سرمربیان انجام نشود پس بهتر است کنفرانس قبل از بازی حذف شود.

گل محمدی سرمربی تیم شهر خودرو متاسفانه در کنفرانس خبری حاضر نشد.

بازی فردا تیم نساجی مازندران و شهر خودوروی مشهد ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار