مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه:

شهدا با ازخودگذشتگی اقتدار و سربلندی کشور را بیمه کردند

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه گفت: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر که در همه ایام سال در قالب «طرح سپاس» انجام می‌شود برای قدردانی از فداکاری‌های ایثارگران گرانقدر است.

بنیاد شهید به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حجت‌الاسلام‌ هادی عسگری مدیرکل بنیادشهید استان کرمانشاه در دیدار با  سه خانواده ایثارگر شهرستان قصرشیرین گفت:ملت شریف ایران اسلامی قدردان جان‌فشانی‌های شهدا و زحمات ایثارگران عزیز هستند و همگان مردم بر این باورند که شهدای عزیز با ایثار و ازخودگذشتگی که از خود نشان دادند اقتدار و سربلندی کشور را بیمه کردند.

حجت‌الاسلام عسگری افزود: دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر که در همه ایام سال در قالب «طرح سپاس» انجام می‌شود، وظیفه‌ای است بسیار مهم و ارزشمند که نهاد مقدس بنیاد شهید این امر را به نمایندگی از نظام اسلامی به انجام رسانده و آن را در راستای قدردانی از فداکاری‌های ایثارگران می‌داند.

او  در ادامه ضمن بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های ایثارگر، ابراز امیدواری کرد: بنیاد استان بتواند هر آنچه را که در توان دارد در خدمتگزاری صادقانه به جامعه ایثارگری انجام دهد.

در پایان این دیدار از حجت‌الاسلام عسگری از خانواده‌های معظم شهیدان علیرضا اسکرو، ماشاءالله بالکانه و یکی از جانبازان کارآفرین تجلیل کرد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار