۲۱ سایت پروازی استاندارد در لرستان وجود دارد

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان از وجود ۲۱ سایت پروازی استاندارد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مهدی سلاطی رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان گفت: سال ۹۴ هیات را تحویل گرفتیم و آن موقع فقط دو شهرستان فعال داشتیم که در حال حاضر تمام شهرستان‌های استان و سه شهر زاغه، اشترینان و بیرانشهر فعال هستند.

او افزود: آن زمان ۷۸ ورزشکار سازمان‌یافته داشتیم که پایان سال پیش این آمار به ۱۰۳۰ ورزشکار رسیده است.

سلاطی با اشاره به اینکه به اینکه ۱۹ انجمن زیرمجموعه فدراسیون هستند، ادامه داد: این انجمن‌ها بالغ بر ۵۰ رشته ورزشی را پوشش می‌دهند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان با بیان اینکه در دو بخش همگانی و قهرمانی فعالیت می‌کنیم، اضافه کرد: ۱۶ انجمن ما فعال هستند و فقط سه انجمن آبی (موج‌سواری، جت اسکی و اسکی روی آب) به علت نبود زیرساخت فعالیتی ندارند.

او در ادامه یادآور شد: سال ۹۴ هیچگونه زیرساختی در بخش سخت‌افزاری نداشتیم، اما الان هیات شرایط خوبی دارد و در بیشتر رشته‌ها امکانات خوبی داریم.

سلاطی تصریح کرد: نخستین خانه استاندارد فوتبال دستی و دارت را در استان احداث کردیم و در حال حاضر اکثر شهرستان‌ها خانه دارت و پنج شهرستان خانه فوتبال دستی دارند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزشی لرستان گفت: امسال در هفته تربیت‌بدنی ۵۲ برنامه متفاوت در بخش بانوان و آقایان برگزار کردیم.

او  با بیان اینکه سه سال پیش رشته‌های هوایی را آغاز کردیم، افزود: ۲۱ سایت پروازی استاندارد در استان شناسایی کرده‌ایم و تاییدیه آن‌ها را از مراجع ذی‌صلاح گرفته‌ایم و امیدواریم در آینده نزدیک ثبت شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.