نماز جمعه آبادان:

نجات کشور در این است که رویکرد انتخابات مبتنی بر پیروی ازولایت و رهبری باشد

حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که ولایت مدار و منطبق با اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.و برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشند.

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،امام جمعه آبادان در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان گفت : در انتخابات آینده برخی متاسفانه تبلیغات قومیتی و حزبی می کنند و مردم هوشیار باشند و به چنین افرادی رای ندهند .

حجت الاسلام ابراهیمی پورافزود : مردم افرادی را انتخاب کنند که ولایت مدار و منطبق با اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری باشند.و برای حل مشکلات مردم برنامه داشته باشند.

اوبا بیان اینکه اگر قرار است در آینده دولتی جوان و انقلابی روی کار بیاید باید مجلس نیز مجلسی انقلابی باشد گفت: مردم افرادی را انتخاب کنند که تقوای سیاسی ، تقوای اقتصادی و تقوای دینی دارند و دردهای مردم و نیز توطئه های دشمنان را می شناسند .

خطیب نماز جمعه آبادان نقش مردم در سرنوشت کشور را سرنوشت بیان کرد و افزود: مردم در آینده کشور و در آینده خودشان نقشی مهم و حیاتی دارند و این همان مردمسالاری دینی است و همان چیزی است که ازآن به عنوان دمکراسی اسلامی نام برده می شود .

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین به گرانی اجناس و کالاها در بازار اشاره کرد و افزود: نظارت بر بازار ضعیف است و باید دستگاه های ذیربط وظیفه نظارتی خود را بخوبی انجام دهند زیرا دولت به مقام معظم رهبری قول داده که اجناس گران نشود و متاسفانه شاهد گرانی در بازار هستیم.

او در فرازی دیگر از سخنان خود از مسئولان دستگاه قضایی خواست تا با مدیران کم کار برخورد جدی کنند و گفت: مدیرانی که کم کاری میکنند و یا توان انجام کار را ندارند به کشور و مردم ضربه میزنند و باید اینان شناسایی وبا آنان برخورد شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین به سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحودت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و افزود:وحدت ضامن پیشرفت کشور است و هرجا تخصص و تعهد کنار هم قرار گیرند این دو ضامن موفقیت نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.