کاهش ۷۹ درصدی متوفیان حوادث و آتش سوزی در کاشان

مدير عامل سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان از کاهش ۷۹ درصدی آمار فوتی های ناشی از حوادث و حرائق شهرستان کاشان در هشت ماهه اول سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مسعود چایچی، مدیر عامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: تعداد متوفیان (تلفات جانی) حریق وحوادث در هشت ماه نخست امسال ۷۹درصد کاهش داشت که از ۵۷ نفر در سال ۹۷ به ۱۲نفر در سال ۹۸ رسیده است.

او، با اشاره به وقوع ۱۴۱۰مورد حادثه در مدت یاد شده در کاشان که آن آتش نشانان در قالب تیم‌های امدادنجات انجام وظیفه کردند افزود: همچنین ۶۰۵ نفر در در این مدت در حوادث و حرائق به وقوع پیوسته نجات پیدا کرده اند که این آمار نیز رشد ۱۲درصدی نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال قبل داشت.

به گفته او، تیم‌های اطفاء حریق آتش نشانی کاشان تعداد ۴۹۲ مورد آتش سوزی را در هشت ماهه نخست امسال پوشش دادند و با مهار آن به یاری هموطنان و همشهریان کاشانی شتافتند.


*کاهش آتش سوزی انبارها، موتورسیکلت و تصرفات صنعتی

چایچی، در ادامه ضمن اعلام کاهش ۸۰ درصدی آتش سوزی انبارها،۴۰درصدی موتورسیکلت،۲۶ درصدی تصرفات صنعتی در هشت ماه اول سال جاری نسبت به ۸ ماهه سال ۹۷ اظهار داشت: بیشترین علل حریق‌های مربوط به روشن نمودن آتش، اتصال برق، انتقال حرارت و نشت گاز بوده است.

او یادآور شد: ما در این بازه زمانی همچنین شاهد کاهش قابل توجه ۴۹درصدی آمار عملیات‌های رفع آب افتادگی منازل و معابر،۴۳درصدی آسانسور و بالابر، ۳۳درصدی سقوط و ریزش چاه، ۳۰ درصدی رهاسازی اعضای بدن، ۲۵درصدی غرق شدگی و ۱۱درصدی تصادف و سرنگونی خودرو بوده ایم.

چایچی، در پایان از همشهریان خواست با رعایت اصول ایمنی و هشدار‌های آتش نشانی در کاهش هر چه بیشتر و بهتر آمار حوادث این سازمان را یاری کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.