پرداخت ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی

فرماندار کرمانشاه گفت: از محل پرداخت تسهیلات روستاییان و عشایر در حوزه شهرستان،۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۸۸ طرح اشتغالزا اجرایی شده که ۸۲۹ فرصت شغلی را ایجاد کرده است.

 تسهیلات اشتغالزاییبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   فضل الله رنجبر  با اشاره به برگزاری جلسه اخیر شورای اشتغال، اظهارداشت:  طرح‌ها در بخش‌های روستایی، کشاورزی و زیربخش‌های آن، گردشگری، صنایع کوچک و صنایع دستی اجرایی شده و  تسهیلات ارزان قیمت بخش زلزله در ماهیدشت و کوزران به میزان ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۱۷۷ طرح اشتغالزا که ۲۶۳ فرصت شغلی را ایجاد کرده تاکنون پرداخت شده است.

او افزود: براساس برنامه تدوین شده اشتغال شهرستان کرمانشاه در راستای تحقق سند اشتغال روستایی، تاکنون ۷۵درصد در سامانه رصد اشتغال ایجاد شده که از سوی دستگاه‌های دولتی ثبت شده که میزان ۱۳ هزار و ۵۷۹ نفر بوده است.

به گفته فرماندار کرمانشاه، در جلسه شورای اشتغال شهرستان همچنین آخرین وضعیت اشتغال ایجاد شده در نهاد‌های حمایتی همانند کمیته امداد، بنیادشهید و بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت که مهم‌ترین مشکل افراد متقاضی در بخش اشتغال در نهاد‌های حمایتی مشکل ضمانت تسهیلات دریافتی بود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.