نیازمند: باید با هجمه‌ها علیه سپاهان بجنگیم

دروازه بان تیم فوتبال سپاهان گفت: با حمایت هواداران، باشگاه و بازیکنان می‌توانیم علیه هجمه‌ها بجنگیم و نتیجه لازم را بگیریم.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیام نیازمند دروازه بان تیم فوتبال سپاهان  درباره پیروزی این تیم برابر تیم پیکان اظهار کرد: خدا را شکر که نکات مثبت بازی امروز زیاد بود و بعد از مدت‌ها طلسم گل نکردن پنالتی هایمان شکست، چون این مشکل، فصل قبل گریبان تیم ما را گرفته بود. علاوه بر این بعد از چند دیدار ۳ امتیاز بازی را بدون گل خورده به پایان رساندیم و خوشحالم که این اتفاق رخ داد.  ما با حمایت هواداران، باشگاه و بازیکنان می‌توانیم علیه هجمه‌ها بجنگیم و نتیجه لازم را بگیریم.  

نیازمند درباره اینکه خطای پنالتی برای تیم پیکان رخ داد، گفت:به هر حال جلوی من صحنه پنالتی رخ نداد، اما پنالتی گرفته شده برای تیم ما درست بود، چون فیلم بازی را دیدیم در صحنه خطا حریف دست بازیکن ما را در محوطه جریمه کشید. البته کارشناسان داوری باید نظر بدهند، اما به نظرم صحنه خطا بر روی بازیکن ما پنالتی بود.  

یک مقدار ترس در بین تیم ها و هوادارانشان وجود دارد 

او درباره اینکه هجمه‌ای علیه سپاهان به وجود آمده است و اظهارا حمودی بازیکن پیکان که پیروزی سپاهان را ناشی از اشتباهات داوری دانست، بیان کرد: حمودی دوست خوب من است، اما صحنه مشکوک داوری وجود نداشت تا در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد و تیم برتر زمین بودیم و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. تیم پیکان هم موقعیت‌هایی داشت، اما ما بهتر از حریفمان بودیم. ما تیم بالای جدول هستیم و یک مقدار ترس از تیم ما در بین تیم‌های و هوادارانشان وجود دارد.هجمه‌ها طبیعی است و  اشتباهات داوری که به ضرر تیم ماست را نمی‌بینند، اما صحنه‌های داوری که به نفع سایر تیم‌ها گرفته می‌شود را فقط می‌بینند. ما با تیم نساجی بازی کردیم، اما هیچ کس از گل اول آفساید نساجی صحبتی نکرد و فقط از گل دوم ما حرف زدند.  

دروازه بان سپاهان درباره اینکه این تیم اصفهانی قهرمان نیم فصل می‌شود، گفت: شاید برای هواداران قهرمانی در نیم فصل مهم باشد، اما قهرمانی در پایان فصل ارزشمند است و ما پارسال هم قهرمان نیم فصل شدیم، اما در پایان فصل این عنوان را بدست نیاوردیم. انشالله بتوانیم در پایان فصل قهرمان شویم.  

او درباره پنجمین بازی و بیست و هفتمین کلین شیت خود گفت: خیلی ممنون که آمار دقیقی دارید. به هر حال از این بابت خدا را شکر می‌کنم و امیدوارم به این روند خوب من و تیم سپاهان ادامه بدهیم و خیلی باعث مباهات و خوشحالی است.  


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - پیکان صفر/ سربازان ژنرال به صدر رسیدند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار