یک عدد نان، کوچک تا حد یک لقمه

مدیر بازرسی و‌ نظارت اصناف مرکز البرز گفت: شهروندان با دقت در نرخ نامه‌های نانوایی ها کم فروشی ها را اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علی بیات، مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز در واکنش به انتقاد شهروندان البرزی مبنی بر کم شدن حجم نان گفت: شهروندان به نرخ نامه های موجود در نانوایی ها توجه کنند و در صورت مشاهده عرضه نان با قیمت بیشتر و یا حجم کمتر موضوع را به ما گزارش دهند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز افزود: کم شدن حجم نان و به اصطلاح کم فروشی نان از طریق مشاهده قابل تشخیص است.

بیات در ادامه گفت: پس از اصلاح تصویب نرخ جدید نان بازرسی ها را تشدید کرده ایم و قیمت، کم فروشی و‌ موارد بهداشتی را مدنظر داریم.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف مرکز استان البرز افزود: شهروندان از طریق شماره گیری شماره تلفن های۳۲۲۱۸۱۵۴ و ۳۲۲۱۸۱۵۵ با ما در ارتباط باشند.

گفتنی است با تصویب اعضای کارگروه آرد و نان استان، قیمت نان در واحد‌های دولتی به ترتیب؛ نان سنگک با وزن ۵۶۰ گرم، ۱۱۰۰ تومان؛ نان بربری با وزن ۵۷۰ گرم، ۱۰۰۰ تومان؛ نان لواش با وزن ۱۶۰ گرم، ۳۰۰ تومان و نان تافتون با ۲۳۰ گرم، ۵۰۰ تومان مصوب شد.

همچنین قیمت نان در واحد‌های آزادپز به ترتیب نان سنگک با وزن ۶۵۰ گرم، ۱۶۰۰ تومان؛ نان بربری با وزن ۶۲۰ گرم، ۱۴۰۰ تومان؛ نان لواش با وزن ۱۷۵ گرم، ۳۵۰ تومان و نان تافتون با ۳۰۰ گرم، ۸۰۰ تومان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.