۱۴ واحد صنعتی غیر فعال بوشهر به مدار تولید بازگشتند

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۱۴ واحد صنعتی غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مدار تولید بازگشته‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی صفوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر بیان کرد: به منظور اجرای منویات رهبر انقلاب در سال رونق تولید و بر اساس اهداف و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، احیاء واحد‌هایی که قبلا به بهره برداری رسیده و به دلایلی تعطیل شده اند، در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

او ادامه داد: در سال رونق تولید با سرمایه گذاری ۸۷ میلیارد ریال، ۱۴ واحد صنعتی غیرفعال و راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر دوباره مشغول به فعالیت شده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان بوشهر افزود: این واحد‌های صنعتی در زمینه‌های بسته بندی مواد غذایی، کانی‌های غیرفلزی، فلزی، شیمیایی و سردخانه فعالیت می‌کنند و با راه اندازی آن‌ها، ۲۳۹ نفر کار را از سر گرفته‌اند.

صفوی عنوان کرد: پارسال هم، ۱۹ واحد صنعتی راکد استان به چرخه تولید بازگشتند و برای ۲۱۴ نفر از جوانان استان شغل ایجاد شد.

او، مشکلات بازار و فروش، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش و مشکلات مدیریتی را از جمله مهمترین دلایل تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی دانست و گفت: با اجرای طرح‌های عارضه یابی، مشاوره، برنامه ریزی دقیق و اعطاء تسهیلات موثر، برخی از این واحد‌های صنعتی توانستد دوباره وارد مدار تولید شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.