معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خبر داد؛

۲۵ آذر ماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام پزشکان داوطلب حج ۹۹

فقیهی درباره آخرین زمان ثبت نام پزشکان داوطلب حضور در عملیات بهداشت و درمان حج ۹۹ توضیحاتی داد.

۲۵ آذر ماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام پزشکان داوطلب حج ۹۹به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور فراهم آمدن تمدید شرایط ثبت نام بر اساس درخواست پزشکان از سراسر کشور، مهلت ثبت نام پزشکان داوطلب حضور در عملیات بهداشت و درمان حج ۹۹ تا پایان وقت اداری ۲۵ آذرماه ادامه خواهد داشت.

محمود رضا فقیهی معاون حج عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰۰ پزشک از سراسر کشور در سامانه مرکز ثبت نام کرده‌اند، گفت: در مرحله بعدی فرآیند جذب و انتخاب پزشکانی که ثبت‌نام کرده‌اند و به صورت حضوری در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود، بیش از دو برابر ظرفیت مورد نیاز حج ۹۹ انتخاب خواهد شد.

وی افزود: پزشکان عمومی، متخصصان طب اورژانس و داخلی که علاقه‌مند به حضور در عملیات بهداشت و درمان حج تمتع ۹۹ و خدمت به ضیوف الرحمان هستند، می‌توانند نسبت به ثبت نام اولیه در سامانه مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر اقدام کنند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این مرکز به نشانی hmc.ir اقدام به ثبت نام کنند، اضافه کرد: پس از احراز شرایط اولیه ثبت نام شدگان، آزمون عملی و مصاحبه حضوری نیز برگزار خواهد شد و حضور پزشکان منتخب در مرحله حضوری الزامی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج 99 ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار