پیش بینی ۵۷ شعبه اخذ رای در روانسر

فرماندار روانسر گفت: برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان ۵۷ شعبه اخذ رای پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعدی مصطفی زاده فرماندار روانسر گفت : برای شهر روانسر و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان ۲۰ شعبه ثابت و ۲۷ شعبه سیار از سوی هیات های اجرایی و نظارت تعیین شده است.

او گفت : در بخش شاهو و مرکزی این بخش نیز ۱۰ شعبه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

فرماندار روانسر گفت: پرهیز از جانبداری و رعایت اصل بی طرفی و اجرای قانون از سوی مجریان و دست اندرکاران انتخابات، اصل مهم در حفظ سلامت انتخابات و جلب اعتماد عمومی است.

مصطفی زاده گفت: براساس قانون، هیچ‌کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی دولتی حق فعالیت له یا علیه نامزدها انتخاباتی را ندارند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت با فرد متخلف برخورد قانونی می‌شود.

او گفت: ۸۷ درصد مردم این شهرستان در دهمین دور از انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه سال ۹۴ شرکت کردند.

مدیران شهرستان باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند

رییس دادگستری شهرستان روانسر افزود: مدیران شهرستان باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبی استفاده نکنند تا جرم انتخاباتی تلقی نشود.

علیخانی افزود: اعضای ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی باید نقاط آسیب و مخالف با قوانین و اهداف انتخابات را شناسایی و با پیش‌بینی، پیشگیری و برخورد قانونی و صریح با متخلفان، اقدام کنیم.

او گفت: داوطلبان نباید از فضای مجازی برای تبلیغات سوء، تخریب و تحریک استفاده کنند که انتخابات تحت تاثیر قرار بگیرد و با مدیران شبکه مجازی متخلف نیز برخورد خواهد شد.

رییس دادگستری روانسر افزود: سوء استفاده از امکانات دولتی و نهاد‌ها و موسسات عمومی وابسته به دولت به نفع یا ضرر نامزدها، برجسته کردن مسایل قومی و مذهبی برای ایجاد تنش، سیاه نمایی و تخریب ارکان نظام و دستاورد‌های انقلاب از مصادیق جرایم مهم انتخاباتی است.

فرهاد علیخانی گفت: در زمان انتخابات احتمال وقوع تخلفاتی از سوی کاندیدا‌ها و هواداران وجود دارد که دشمن به دنبال بهره‌برداری از این موضوعات است و باید تلاش کنیم انتخاباتی با کمترین آسیب و بیشترین حضور را داشته باشیم.

او گفت: با توجه به اینکه کار اصلی نمایندگان قانون‌گذاری است داوطلبان و هواداران آن‌ها باید در تمامی فرایند انتخابات بر مدار قانون و مقررات حرکت نمایند.

رئیس دستگاه قضا در شهرستان روانسر افزود: برگزاری انتخابات از نشانه‌های اقتدار نظام است و دشمن می‌خواهد با کمرنگ کردن آن، مردم در پای صندوق‌های رای کمتر حضور پیدا کنند، اما رسالت همه ما فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با مشارکت حداکثری مردم است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار