جمع آوری تور‌های زیرآبی در مناطق پشت سد شهربیجار

۹ رشته تور زیر آبی در مناطق پشت سد شهربیجار کشف و جمع آوری شد.

جمع آوری تور‌های زیرآبی در مناطق پشت سد شهربیجاربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، لطیف جواهردشتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل در اقدامی، ۹ رشته تور زیر آبی مناطق پشت سد شهربیجار را که از سوی افراد سود جو قرار داده شده بود، را کشف و جمع آوری کردند.

او با اشاره به مساله مهم صید بی رویه آبزیان و همچنین احتمال گیرافتادن پرندگان مهاجر داخل تور، افزود: صید با تور یا سالیک غیر مجاز وتخلف بوده و پیگیری قضایی دارد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: صید فقط با قلاب و صرفا با صدور مجوز امکان پذیر است، بنابراین به علاقمندان صید توصیه کرد تا با مراجعه به ادارات محیط زیست، نسبت به اخذ پروانه قلاب و صید قانونی اقدام کنند.

لطیف جواهردشتی، از تداوم گشت‌های محسوس و نامحسوس نظارتی- بازرسی این اداره خبر داد و افزود: بر اساس قانون با متخلفان محیط زیست برخورد خواهد شد.

او، با اشاره به اینکه حفظ و حراست از محیط زیست و حیات وحش یک وظیفه عمومی است، تصریح کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف‌های زیست محیطی موضوع را به اداره‌های محیط زیست و یا مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.