گشایش نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ در رشت

نمایشگاه نقاشی پرواز سیمرغ از کوه قاف در نگارخانه الهی رشت دایر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه نقاشی انفرادی پرواز سیمرغ از کوه قاف کاری از یوسف پوروقار در نگارخانه الهی رشت گشایش یافته است.

او افزود: ۲۳ اثر اکرلیک و رنگ و روغن از این هنرمند به نمایش گذاشته شده است، افزود: هنرمند با کشف و شهودش در عالم هنر و معنا خود را درمی‌یابد و سفر درونی‌اش را با رنگ و قلم‌مو بر بوم سپید روایت می‌کند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۸ آذرماه دایر است، گفت: علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در نگارخانه الهی شهر رشت به نشانی گلسار، بلوار گیلان، خیابان ۱۸۸، پلاک ۸ دیدن کنند.

قاسم مصفا افزود: یوسف پوروقار متولد ۱۳۴۲، فوق لیسانس نقاشی و دانش‌آموخته دانشگاه تهران است، این هنرمند ۲۵ سال تجربه آموزشی و تدریس در دانشگاه‌های الزهرا، تهران، هنر اصفهان، سوره اصفهان و دانشگاه آزاد نجف‌آباد را دارد.

او تصریح کرد: این هنرمند از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۴ معاون موزه هنر‌های معاصر اصفهان بود و داوری جشنواره‌های تجسمی کشور و برگزاری نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی را در کارنامه پربارش دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.