برگزاری دومین دوره مسابقات استانی طراحی صنعتی و مهندسی معکوس

دومین دوره مسابقات استانی طراحی صنعتی و مهندسی معکوس در دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار شد.

برگزاری دومین دوره مسابقات استانی طراحی صنعتی و مهندسی معکوسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  صنعتی نیا مسئول برگزاری این مسابقات طراحی صنعتی و مهندسی معکوس در دانشگاه بیرجند، گفت:  این  مسابقات در تاریخ ۲۱ آذر ماه سال جاری از ساعت ۹ الی ۱۴ با شرکت ۱۵ تیم از دانشگاه‌های استان به کار خود پایان داد.

او بیان اینکه سطح برگزاری نسبت به دوره اول بالاتر بوده افزود: نفرات برتر تا پایان آذر ماه اعلام خواهند شد که نفرات اول تا چهارم علاوه بر جوایز نقدی از حمایت‌های شرکت ‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان نیز بهره‌مند خواهند شد.

صنعتی نیا ادامه داد: برای سال تحصیلی آینده در نظر داریم تا این مسابقات را در سطح کشوری به میزبانی دانشگاه صنعتی بیرجند برگزار کنیم.

 خسروی مدیرگروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی بیرجند و داور مسابقات طراحی صنعتی و مهندسی معکوس با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های دانشگاه صنعتی بیرجند برگزاری چنین مسابقاتی در سطح استان و کشور است اظهار کرد: یک از اهداف این مسابقات جلب توجه صنعت‌گران به دانشگاه است و امیدواریم تا با برگزاری چنین رویدادهایی بتوانیم ارتباط دانشگاه با صنعت را بیش از پیش تقویت کنیم.

انتهای پیام /ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار