واکنش شهردار تهران به خبر برکناری پورسیدآقایی

حناچی به شایعه برکناری معاونش واکنش نشان داد.

واکنش شهردار تهران به خبر برکناری پورسیدآقاییبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خبر برکناری پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک او صحت دارد یا خیر، گفت: ما هر جایی که فکر کنیم لازم به تغییر است این کار را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در حال حاضر مباحثی در خصوص حذف معاونت امور مناطق مطرح است و چرا با توجه به این موضوع اقدام به تغییر معاون امور مناطق کرده‌اید، اظهار کرد:  تغییرات طبیعی است و ما همیشه در حال تغییر و تحول هستیم.

حناچی در خصوص وظایف مرکز پژوهش‌ها اظهار کرد: تمام تلاش مرکز پژوهش‌ها این است که مطالعات کاربردی انجام دهد و ما هم به عنوان شهرداری سفارش‌دهنده نیستیم بلکه ارزیابی‌کننده هستیم.

او در خصوص ضیافتی که شهرداری تهران شب قبل از انتخابات شورای عالی استان‌ها برای برخی از اعضای آن ترتیب داده بود، گفت: وقتی که از آن‌ها دعوت می‌کنیم متداول است که شرایط پذیرایی را هم فراهم کنیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: سهم پژوهش از تولید ناخالص ملی در کشور ۵۷ درصد و سهم شهرداری ۲ درصد است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
سید اقایی برنامه ریز پولی کردن همه چیز بود باید انفصال از پست دولتی بهش بدهند برود شرکت خصوصی بزند هر چقدر دلش می خواد پول دربیاره .و مردم را بیچاره نکند.برود باغچه خودش را بیل بزند وخدا ازش نگذرد که کلی بدعت تو دولت گذاشت و رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۸
هر جا كه فكر ميكنى يا هرجا كه واجب باشد ؟ اقاى حناچى شفاف پاسخ بده نه مصلحتى - خدا سريع الحساب و شديد العقاب است.
آخرین اخبار