ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تنکابنی

رئیس کمیته امداد تنکابن گفت: خدمات فرهنگی به ۶۶۰ مددجو در شهرستان تنکابن ارائه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن گفت: تقویت بنیه فرهنگی، افزایش سطح فرهنگ خانواده‌ها و توانمندی فرهنگی و اجتماعی مددجویان از اهداف بخش فرهنگی این نهاد است.

او افزود:  ۶۶۰نفر از مددجویان تنکابنی امسال از خدمات فرهنگی این نهاد از قبیل اردو‌های زیارتی و تربیتی، آموزش‌های گروهی، طرح فلاح، همایش‌ها، مسابقات قرآنی و کتابخوانی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن با بیان اینکه در آموزش‌های گروهی از اساتید برجسته شهرستان استفاده می‌شود، گفت: آموزش‌های متنوعی از قبیل  موفقیت در کسب و کار، شیوه‌های دعوت به نماز، آسیب‌های اجتماعی، رسانه و فضای مجازی، پیشگیری از اعتیاد و خشونت و جرم، سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و اخلاق و احکام به مددجویان ارائه می‌شود.

سیدی با بیان اینکه از این تعداد ۲۰۳ نفر در مناطق محروم این شهرستان از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند، افزود: هدف از ارائه این خدمات تحکیم بنیان خانواده و ارتقاء سطح آگاهی مددجویان از مسائل اجتماعی روز است.

رئیس کمیته امداد شهرستان تنکابن گفت: در شهرستان تنکابن ۳۹۳۶ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.