برخورد قاطع با عوامل درگیری در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

در نشست شورای تامین استان خوزستان و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان به برخورد قاطع با اشخاصی که باعث ایجاد درگیری در تمرینات نفت مسجد سلیمان شدند، تاکید شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حواشی و درگیری‌های به وجود آمده در تمرینات تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، صبح امروز اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل این باشگاه با شورای تامین استان خوزستان نشستی برگزار کردند تا برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی و برخورد با عوامل آن تدبیری اتخاذ کنند.


بیشتر بخوانید: لژیونر معروف در پرسپولیس نیمکت نشین شد


در پایان این نشست به برخورد قاطع با کسانی که باعث ایجاد درگیری در تمرینات نفت مسجد سلیمان شدند، تاکید شد. همچنین باشگاه نفت مسجد سلیمان از سرپرست سابق این تیم که عامل اصلی درگیری‌ها خوانده می‌شود، شکایت خواهد کرد.

چندی پیش و در یکی از جلسات تمرینی نفت مسجد سلیمان، سرپرست سابق تیم و مهدی تارتار با یکدیگر درگیر شدند و لیدر‌های این تیم نیز به مهدی تارتار حمله کردند که با دخالت رئیس کانون هواداران درگیری خاتمه یافت. از طرف دیگر باوجود نتایج درخشان نفت مسجد سلیمان در فصل جاری، برخی هواداران این تیم در دیدار برابر سایپا اقدام به سر دادن شعار‌هایی بر علیه بازیکنان خودی کردند و سرپرست سابق تیم را مورد تشویق قرار دادند.

پس از این اتفاقات تارتار اعلام کرد ۲۰، ۳۰ درصد هواداران راهشان را از تیم جدا کردند و شیطنت برخی افراد او را از ادامه کار در مسجد سلیمان دلسرد کرده و بازی با پارس جنوبی جم آخرین حضور او روی نیمکت سرمربیگری نفت مسجد سلیمان خواهد بود.

با این وجود مسئولان باشگاه که از نتایج نفت مسجد سلیمان رضایت کامل دارند، در تلاش هستند تا مربی جوان تیمشان را برای ادامه کار در نفت مسجد سلیمان متقاعد کنند.


بیشتر بخوانید: طلسم صادر نشدن ابلاغیه اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال شکست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار