رئیس ستاد انتخابات اردبیل:

نامزدهای انتخاباتی به اختلاف‌های قومی دامن نزنند

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل از نامزد‌های احتمالی انتخابات و هواداران آن‌ها خواست تا از هرگونه اقدام تفرقه آمیز و دامن زدن به اختلاف‌های قومی در استان خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخاباتی استان اردبیل زیر سوال بردن اصل نظام و اتحاد و انسجام ملی را از خطوط قرمز کشور دانسته و از احزاب،  جریان‌های سیاسی و هواداران و حامیان نامزد‌های احتمالی انتخابات خواست از دامن زدن به موضوع‌های اختلاف‌انگیز از جمله  مباحث قومی و قبیله‌ای پرهیز و صرفا در جهت تبلیغ کارنامه و اهداف و برنامه‌های  نامزد مورد علاقه خود اقدام کنند.

او گفت: هیچ‌گونه قانون‌شکنی و ایجاد نفاق و تفرقه در بین اقشار مختلف مردم از سوی نامزد‌های انتخاباتی پذیرفته نیست و با افرادی که بخواهند با وعده‌های دروغ که خارج از اراده و اختیارات و وظایف نمایندگی است مردم را فریب دهند و یا با طرح موضوعات حاکمیتی مانند تقسیمات کشوری، حدود مرزی و میزان تخصیص منابع ملی جامعه را دچار نگرانی و تشویش کنند برخورد می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: طبق قانون کارکنان دولت حق استفاده از امکانات دولتی بر له یا علیه هیچ نامزدی را ندارند و در صورت مشاهده کوچک‌ترین تخلف با خاطیان برخورد جدی و قانونی به عمل می‌آید.

معاون سیاسی،  امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: در این دوره از انتخابات شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بر جامعه تحمیل شده و شاهد تحریم‌های ظالمانه بر علیه کشور هستیم، ولی مردم با حضوری حماسی علاوه بر تصمیم‌گیری در سرنوشت خود با انتخاب افراد شایسته در پای صندوق‌های رای،  قدرت ملی و اتحاد خود را به دشمنان کشور و دین نشان می‌دهند.

او با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تعداد نامزد‌ها نسبت به دوره قبل انتخابات اضافه کرد: ۲۴۱ نفر به عنوان داوطلب نمایندگی از پنج حوزه انتخابیه این استان برای دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۳۲ نفر از بانوان  هستند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل در پایان گفت: اسامی قطعی نامزد‌های تایید صلاحیت شده در ۲۳ بهمن ماه اعلام می‌شود و تبلیغات انتخاباتی از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه از سوی نامزد‌ها انجام و پس از ۲۴ ساعت ممنوعیت تبلیغاتی، رای‌گیری از صبح روز جمعه دوم اسفندماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار