زنگ پژوهش در هنرستان حضرت زهرای قم به صدا درآمد

با حضور استاندار قم، مسئولان آموزش و پرورش استان، آئین نواختن زنگ پژوهش در دبیرستان حضرت زهرا (س) قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم نواختن زنگ پژوهش صبح امروز با حضور استاندار قم و مسئولان و مدیران آموزش پرورش استان قم در دبیرستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

بهرام سرمست استاندار قم در این مراسم پس از نواختن زنگ پژوهش، از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دانش آموزان فعال و نخبه استان در رشته‌های رباتیک هوشمند، صنعت، چاپ، رشته‌های هنری و فنی حرفه‌ای و طراحی و گرافیک و ... بازدید کرد.

در این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ قم عنوان کرد: تعداد دانش‌آموزان ناحیه ۲ در قم، ۵۹ هزار و ۴۹۸ نفر است که در این میان ۴ هزار و ۱۱۸ نفر در مدرس فنی تحصیل می‌کنند و ظرفیت مهمی را به وجود آورده‌اند.

گفتنی است در ادامه، استاندار قم از ۱۸ طرح پژوهشی و مقاله آموزش و پرورش تحت عنوان نماد در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی رونمایی کرد.

رضا رکن‌آبادی تصریح کرد: شعار امسال پژوهش، فناوری و رونق تولید است و ما در جهت توسعه کارگاه‌های فنی در هنرستان‌ها به موفقیت خوبی به‌ویژه در تولید پوشاک توسط دانش‌آموزان دست‌یافته‌ایم، ضمن اینکه در طراحی و گرافیک و تولید چرم نیز به بازدهی قابل‌توجهی رسیده‌ایم.

او با بیان اینکه ثبت اختراعات و فناوری دانش‌آموزان با کمترین موانعی انجام می‌شود،یادآورشد: ما بر آنیم فاصله پژوهش و فناوری دانش‌آموزان با بازار کار را کاهش دهیم.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ قم در مورد ۱۸ اثر پژوهشی در طرح نماد عنوان کرد: در سال قبل انجام پژوهش‌ها درباره مقابله با آسیب‌های اجتماعی آغاز شد و ۱۸ طرح پژوهشی توسط دبیران و معلمان به نتیجه رسید که امروز این آثار که دارای رتبه برتر شده‌اند، رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار