دونده مشکوک به دوپینگ:

فعالیت ورزشی ام ۶ ماه به حالت تعلیق درآمد

محمد جعفری گفت: من ۶ ماه حق شرکت در مسابقات ندارم و  فعالیت ورزشی ام به حالت تعلیق درآمده است.  

محمد جعفری آخماز دونده نیمه استقامت کشورمان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تست دوپینگش اظهار کرد: فدراسیون پزشکی و ورزشی به تست اولیه دوپینگ من  مشکوک شده بود و یک مقدار این تست شبهه برانگیز بود به همین علت از طریق وکیلم پیگیر این مسئله هستم. البته من ۶ ماه حق شرکت در مسابقات را ندارم و  فعالیت ورزشی ام به حالت تعلیق درآمده است.  

آخماز درباره اینکه علل شرکت نکردن در مسابقات ارتش‌های جهان به خاطر تست مثبت دوپینگش بود، گفت: بله مسئولان فدراسیون دوومیدانی بیان کردند که در تست دوپینگ ماده‌ای پیدا شده است که درباره استفاده از این ماده باید توضیح بدهم و از خود دفاع کنم. به هر حال  تست دوپینگ  همزمان با حضورم در مسابقات ارتش‌های جهان بود و به همین علت در این رقابت‌ها شرکت نکردم و به ایران بازگشتم تا در جلسه کمیته پزشکی حاضر شوم.  

دونده نیمه استقامت درباره اینکه فدراسیون دوومیدانی برای تبرئه او کاری کرده است، بیان کرد: بله در اردیبهشت ماه رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی  بیان کرد که از طریق وکیل مسئله دوپینگ را پیگیری کنم. علاوه بر این با توجه به اینکه سوءسابقه‌ای ندارم امکان بخشش وجود دارد و  امیدوارم این موضوع  با گذراندن ۶ ماه محرومیت به پایان برسد. 


بیشتر بخوانید: دوپینگ یک دوومیدانی کار محرز شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.