مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان:

تکمیل پروژه ها‌ی بازآفرینی شهری نیازمند تخصیص اعتبارات جدید است

مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان از اجرای ۴۴ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در استان خبر داد.

برای تکمیل پروژه ها‌ی بازآفرینی استان نیاز به اعتبارات جدید استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین دهقان مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: با تفکیک اداره راه و شهرسازی شرق استان در شهرستان شاهرود، ۶ پروژه بازآفرینی در این شهر تعریف گردیده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان با بیان اینکه از تعداد ۴۴ پروژه مذکور تعداد ۸ پروژه در مراحل پایانی و بهره برداری می‌باشند،گفت: ۳۶ پروژه دیگر در مراحل اجرایی و عملیاتی قرار دارند.
دهقان با یادآوری اینکه پروژه‌های بازآفرینی در استان بیشتر در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تعریف شده است،افزود: در صدد هستیم با اجرای این پروژه ها، کیفیت زندگی ساکنان در این مناطق افزایش پیدا کند.
او با اشاره به پروژه بدنه سازی معابر کهنه دژ در محله بافت تاریخی ناسار شهر سمنان،گفت: این پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی، تا پایان امسال مورد استفاده ساکنین قرار خواهد گرفت.
دهقان در خصوص احداث پروژه فرهنگسرا در محله بافت فرسوده کدیور تاکید کرد: این پروژه با کاربری فرهنگی تاکنون پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است و چنانچه اعتبارات این پروژه به موقع دریافت شود تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان سمنان از ساخت ۲ پروژه پارک محله و شبکه فاضلاب در محله کوشمغان شهر سمنان خبر داد و در ادامه تصریح کرد: پروژه ورزشی محله آتشگاه در بافت شهر سمنان ازپیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است.
دهقان در پایان در رابطه با طرح تولید اقدام ملی تولید مسکن در استان سمنان،خاطرنشان کرد: در خصوص انجام طرح اقدام تولید ملی مسکن در استان، اراضی بافت‌های فرسوده حکیم الهی و فاطمیه به ترتیب با ۴ هزار و ۶۸۰ مترمربع در شهر سمنان در نظرگرفته شده که در مرحله انتخاب پیمانکار می‌باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار