بسته اخبار حوادث امروز ۲۳ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری ۳ سارق در کلاردشت و کشف هروئین در چالوس

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز شنبه ۲۳ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث شنبه ۲۳ آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ قاسم عزیزی کرانی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در شهرستان کلاردشت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران، در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او با اشاره به اینکه متهمان تاکنون به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی و در این شهرستان اعتراف کردند، افزود: این ۳ سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.

کشف هروئین از ۲ عامل افیونی در چالوس

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری منبی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی عوامل افیونی در شهر مرزن آباد شدند که از محور کندوان اقدام به ورود موادمخدر به داخل شهر می‌کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: با شناسایی متهمان، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه با هماهنگی قضائی این افراد را حین جابجایی و خرید و فروش موادمخدر دستگیر کردند.

سرهنگ رضوانی افزود: در بازرسی از متهمان ۴ کیلوگرم موادمخدر از نوع هروئین کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان فریدونکنار، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در یک عملیات ضربتی و پلیسی شدند.

سرهنگ هاشم پور با بیان اینکه متهمان در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار به شهروندان توصیه کرد: هشدار‌های پلیس را جدی بگیرید و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک سریعاً موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف محموله چوب جنگلی قاچاق در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی این فرماندهی، مقدار ۳ تن چوب جنگلی قاچاق از یک دستگاه خودروی وانت نیسان کشف شد.

او افزود: در این رابطه خودروی حامل بار قاچاق توقیف شد و راننده و سرنشین خودرو به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار