سارقان خودرو قبل از خروج از کشور دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۰۶ نامجو از دستگیری سارق قدیمی خودرو به همراه همدستانش در خیابان جمهوری خبر داد.

سارقان خودرو قبل از خروج از کشور دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "مرتضی بیرانوند" گفت: با افزایش تعداد شکایت مردمی مبنی بر سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو، تیمی از ماموران کلانتری شهید نامجو برای دستگیری عامل یا عاملان این دزدی‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل‌های سرقت و تحقیقات میدانی خیلی زود تصویر یکی از دزدان سابقه دار را که پیش توسط ماموران این کلانتری دستگیر شده بود، به دست آوردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت و رفت و آمد سارق حرفه‌ای تحت کنترل در آمد.

کلانتر محله نامجو ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری موفق شدند وی و همدستش را در خیابان جمهوی زمانی که با هم قرار ملاقات داشتند، دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی هر به کلانتری منتقل کنند.

بیراوند گفت: همدست این سارق قدیمی که اهل یکی از شهر‌های شمالی کشور است، ادعا کرد از طریق برادر همسرش با این سارق آشنا شده و با هم دست به دزدی زده اند.

رئیس کلانتری شهید نامحو در خصوص انگیزه سارق سابقه دار گفت: متهم پس از دستگیری ادعا کرد که دختر و مادرش در یکی از کشور‌های همجوار ایران زندگی می‌کند و قصد داشته با فروش خودرو‌های سرقتی و لوازم داخل آن پول خوبی به دست بیاورد و برای ادامه زندگی به کشور همجوار سفر و در کنار مادر و فرزندش زندگی کند.

بیراوند ادامه داد: ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که متهمان ۳ دستگاه خودروی سرقتی را در یکی از خیابان‌های منتهی به میدان جمهوری پنهان کرده اند و قصد داشتند پس از شناسایی مالخری مناسب خودرو‌ها را به وی بفروشند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران خودرو‌های سرقتی را از مخفیگاه متهمان کشف کردند، گفت:. در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه بر خودرو‌های سرقتی تعدادی لوازم خودرو نیز کشف شد.

این مقام پلیسی اضافه کرد: یا تکمیل تحقیاقت پلیسی متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

بیرانوند به شهروندان توصیه کرد: چنانچه قصد دارند خودرو خود را خارج از پارکینگ پارک کنند حتما خودرو را به تجهیزات ایمنی مانند: قفل فرمان و پدال و دزد گیر مجهز کنند تا بازدارندگی لازم را در برابر سارقان داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار