جدال شهید قندی و اترک بجنورد فردا در یزد

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد از جدال تیم فوتبال شهید قندی واترک بجنورد در هفته سیزدهم لیگ دو فوتبال کشور خبر داد.

وحید مظاهری سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد در گفت گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه ۶ بازیکن اصلی این تیم در این تقابل حضور ندارند گفت: تیم فوتبال شهید قندی یزد در هفته سیزدهم لیگ دسته دو کشور فردا یکشنبه ۲۴ آذر ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف اترک بجنورد می‌رود.

او وضعیت تیم را خوب آنالیز کرد و گفت: این تیم در وضعیت بسیار عالی به سر می‌برد و بازیکنان این تیم با تمرینات روز‌های اخیر توانسته اند به آمادگی کامل برای ثبت نتایج خوب برای استان برسند و فردا نیز به امید قهرمانی نیم فصل پا به میدان می‌گذارند.

مظاهری ادامه داد: جایگاه این تیم در جدول رده بندی مسابقات دوم جدول است و امیدواریم با برد بازی‌های پیش رو به قهرمانی نیم فصل دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال شهید قندی یزد بیان کرد: اترک بجنورد با وجود سرمربی خوب خود توانسته تیم خوب و منسجمی باشد و اخیرا نیز چند بازیکن شاخص قدیمی لیگ برتر را به جمع بازیکنان خود اضافه کرده است.

استان یزد با ۴۷ هیئت ورزشی و ۵۰ هزار ورزشکار، ۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در لیگ‌های کشوری در رده سنی پایه دارد.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.