تارتار:

به تیم‌های نفتی لیگ برتر ویژه توجه شود

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: از مسئولان می‌خواهم با توجه به اینکه سه تیم نفتی لیگ برتر هواداران پر شوری دارند، عنایت ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم بیان کرد: با این شرایط و با توجه به نزدیکی بازی‌ها نتوانستم خودم را قانع کنم تا در این برهه تیم را رها کنم، اما به طور قطع در تعطیلات نیم‌فصل یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

او افزود: روز‌های خوبی در جم داشتم و خیلی خوشحالم که اینجا هستم. باید از هواداران دو تیم تشکر کنم که قبل از بازی ما را  به ما لطف داشتند. انگار در خانه خودمان بودیم. دلتنگ این هواداران بودم و آرزوی موفقیت برای آن‌ها می‌کنم.

سرمربی پارس جنوبی جم بیان کرد: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول پارس جنوبی متفاوت عمل کرد و به گل هم رسید. در نیمه دوم تغییر تاکتیک دادیم و سعی کردیم با ارسال از جناحین به گل برسیم و خدا را شکر این کار هم جواب داد. چیزی نمانده بود که رکوردمان در هم بشکند، اما خدا عنایت کرد و توپ آخر با ضربه سر به گل تبدیل شد. فکر می‌کنم مساوی هم در مجموع عادلانه بود.

تارتار در پاسخ به اینکه باتوجه به مشکلاتی که شرکت نفت دارد آیا تیم نفت مسجدسلیمان هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند؟ گفت: شرایط ما از پارس جنوبی بدتر است. تا جایی که من می‌دانم حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد قرارداد به بازیکنان پارس پرداخت شده است، اما در تیم ما به جز دو بازیکن که ۵۰ درصد گرفته‌اند، سایر بازیکنان ۲۰ درصد گرفته‌اند، ولی خدا را شکر توانستیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

او ادامه داد: از مسئولان می‌خواهم با توجه به اینکه این سه تیم نفتی هواداران پر شوری دارند، عنایت ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشند. امیدوارم سریع‌تر کمک‌ها انجام شود تا این تیم‌ها دچار مشکل نشود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه پیش از این بازی اعلام کرده بود آخرین حضورش روی نیمکت نفتی‌هاست و آیا همچنان همین تصمیم را دارد، گفت: اجازه بدهید این سؤال را جواب ندهم، چون ما هر چقدر فکر می‌کنیم می‌بینیم با توجه به زمان‌بندی مسابقات هنوز دو سه بازی تا نیم‌فصل زمان داریم. با این شرایط و با توجه به نزدیکی بازی‌ها نتوانستم خودم را قانع کنم تا در این برهه تیم را رها کنم، اما به طور قطع در تعطیلات نیم‌فصل یک تصمیم جدی خواهم گرفت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.