خطیبی: از دست دادن تمرکز باعث شد دقایق آخر گل دریافت کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: بازیکنانم تا دقایق آخر بازی بسیار خوب کار کردند، اما یک لحظه تمرکز خود را از دست دادند و گل خوردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت آبادان که منجر به شکست این تیم در این بازی شد گفت: ابتدا به تیم صنعت نفت آبادان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم و به نظر من هر ۲ تیم می‌توانستند در این دیدار پیروز باشند و ما هم امروز بسیار خوب کار کردیم، اما در بسیاری از صحنه‌ها از عملکرد داور بازی بسیار ضربه خوردیم.

او افزود: من نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم، اما در این بازی، داور ۹ خطای تیم ما را ندید و حتی در برخی از صحنه‌ها خطا‌هایی که به نفع تیم ما هم بود را به نفع تیم حریف سوت می‌زد. به نظر من حاج ملک داور بسیار توانا و خوبی است، اما امروز از نظر تمرکز شرایط خوبی نداشت و بیشتر اسیر فضای بازی قرار گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تصریح کرد: ما در این بازی۶ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم. همچنین در جریان بازی مجبور شدیم که ۲ تعویض اجباری انجام دهیم. با همه این تفاسیر بازیکنان ما در این دیدار بسیار خوب کار کردند و من از شرایط بازیکنانم بسیار راضی هستم. گلی که در این بازی دریافت کردیم، فقط به خاطر از دست دادن تمرکز بازیکنانم بود که باعث شد دقایق آخر بازی گل بخوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار