معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام:

ایلام دارای رتبه اول ایثارگری در کشور است

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: ایلام دارای رتبه اول ایثارگری در کشور است.

ایلام دارای رتبه اول ایثارگری در کشور است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد نوذری از رتبه اول ایثارگری مردم استان در کشور خبر داد و گفت: در استان ایلام به ازای هر ۳ نفر یک جانباز، شهید و یا ایثارگر و آزاده داریم در حالی که این نسبت در کشور به ازای هر ۷ نفر یک نفر است و این نشان دهنده اوج جانفشانی و ایثارگری مردم این دیار در دوران دفاع مقدس است.

او افزود : ایلامی‌ها در ۸ ساله دفاع مقدس در مقابل دشمن بعثی رادمردانه از سرزمین و کشور دفاع کردند و در تمام این دوران به خاطر جنگ عملا فرصتی برای توسعه و پیشرفت در استان نبود.

معاون سیاسی استاندار تاکید کرد : در دوران جنگ تحمیلی مردم ایلام زیر تلی از دود و آتش ایستادگی کردند و مهاجرت نکردند تا برای ایران اسلامی مرزداران قابل اعتمادی باشند.

مرادی معاون مرکز توانمند سازی ایثارگران کل کشور و مدیر اجرایی مشاورین وزرا نیز از دغدغه ایثارگران و تکریم جایگاه آنان گفت و تصریح کرد: امروز ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی دیده نمی‌شوند و جایگاه و ارتقاء شغلی ندارند که بایست دست اندرکاران امر نسبت به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

او اظهار کرد: در برخی از دستگاه‌های اجرایی فرزند شهید با مدرک دکتری و مدارج عالی داریم که بعد از سال‌ها سابقه خدمت هنوز توسط مدیران و سیستم اداری دیده نشده و هیچ گونه ارتقاء شغلی را تجربه نکرده است و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.