بیانیه پارلمان سوریه در محکومیت اشغالگری و وحشیگری رژیم صهیونیستی

پارلمان سوریه بیانیه‌ای را به مناسبت سی و هشتمین سالروز تصمیم باطل رژیم صهیونیستی در خصوص الحاق جولان سوریه منتشر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، پارلمان سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد مردم این کشور در جولان اشغالی در برابر اشغالگری و وحشیگری رژیم صهیونیستی نرمش نشان نخواهند داد.

پارلمان سوریه تاکید کرد: مردم ما در جولان عربی سوری اشغالی با وجود سرکوبگری سازماندهی شده و اقدامات ظالمانه رژیم اشغالگر اسرائیلی، مقاومت خواهند کرد و در برابر وحشیگری آن نرمش نشان نخواهند داد.

پارلمان سوریه در بیانیه‌ای که به مناسبت سی و هشتمین سالروز تصمیم باطل اسرائیل برای الحاق جولان سوریه منتشر کرد به موضع ملی متحد و ثابت مردم جولان اشغالی اشاره کرد که از نخستین لحظه در برابر رژیم غاصب ایستادند و تسلیم اقدامات نژادپرستانه آن نشدند و صد‌ها شهید و اسیر تقدیم کردند.

پارلمان سوریه در این بیانیه تاکید کرد: مردم ما در جولان به هویت ملی عربی سوری پایبندند و چشم انتظار آزادسازی و بازگشت به آغوش میهن مادری سوریه هستند. تصمیمی که مقامات اشغالگر چهاردهم دسامبر ۱۹۸۱ اتخاذ کردند و همه تصمیمات رژیم صهیونیستی باطل است و چیزی بیشتر از جوهر روی کاغذ نیست.

پارلمان سوریه در پایان بیانیه آورده است: ما با ملت عظیم خود پیمان می‌بندیم به مبارزه و مقابله با اشغالگر تا بازپس گیری وجب به وجب خاک این سرزمین و میهن عزیز و پاکمان از راه پایداری ملت آزاده و قهرمانی‌های ارتش عربی سوری در سایه رهبری بشار اسد رئیس جمهور، ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار