کادوی جالب جواد رضویان برای عروسی آقای بازیگر + فیلم

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با حضور در برنامه «دست فرمون»، خاطره جالبی از شب عروسی‌اش تعریف کرد.

کادوی جالب جواد عزتی برای عروسی آقای بازیگر+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «دست فرمون» نخستین مسابقه بزرگ اتومبیلرانی در تلویزیون است که روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه شب گذشته، میزبان برزو ارجمند بود.

برزو ارجمند در بخشی از گفت‌وگوی خود با اشاره به ماشین عروسی اش گفت: آن روز‌ها یک پژوی ۴۰۵ داشتم و برای عروسی آماده اش کرده بودم؛ البته جواد رضویان چهار تا رینگ اسپرت به من کادو داد و خیلی هم دوستشان داشتم.

در ادامه، برزو ارجمند نیز به عنوان یک شرکت کننده در مسابقه «دست فرمون» رانندگی کرد. شما می توانید فیلم آن را مشاهده کنید:

 
 

مسابقه تلویزیونی «دست فرمون» برای ایجاد رقابت مهیج میان علاقه‌مندان به رانندگی است. این برنامه هیچ محدودیتی برای علاقه‌مندان به رانندگی ندارد و زنان و مردان با هر خودرویی می‌توانند در پیست اختصاصی این برنامه با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ تنها شرط حضور در برنامه داشتن گواهینامه است.

محمود محمودی تهیه کننده، بهنام صفاریان کارشناس و کامبیز دیرباز مجری این مسابقه بزرگ تلویزیونی هستند که روز‌های شنبه تا دوشنبه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
عزیزم جواد رضویان بود که هدیه داد نه جواد عزتی که در متن نوشتید
آخرین اخبار